אם אתם מעוניינים להכיר את המשקה הנפלא הזה קצת יותר לעומק אתם מוזמנים לסדנה ייחודית ומרתקת שתיקח אתכם לעולם המרתק והקסום של המשקה.
מה לומדים במהלך סדנת וויסקי?
במהלך הסדנה החווייתית והמרתקת, נלמד על תהליך ייצור הוויסקי ומה ההבדלים בין וויסקי המיוצר משעורה (לתת) לבין וויסקי העשוי מדגנים, חלוקה גיאוגרפית למדינות ואזורים שונים המייצרים וויסקי (סקוטלנד, אירלנד, ארה"ב, יפן ועוד), מה משמעות המונחים: סינגל מאלט, בלנדד, פיור מאלט, ברבן וכו', כמה זמן וויסקי צריך להתיישן ומה ההבדל בין סוגי היישון השונים וכמובן נבצע טעימות של מספר סוגי וויסקי איכותי ממדינות ומחוזות שונים ונבין באמצעות חוש הטעם, הריח והראייה את ההבדלים בינהם.
למי הסדנה מתאימה?
סדנת טעימות וויסקי מיועדת לבני 21 ומעלה ומתאימה במיוחד לאירועים מצומצמים ואינטימיים (עד 25 אנשים), את הסדנה ניתן להזמין ליום גיבוש לחברה, מסיבת יום הולדת, ערב חברים ועוד.
מי מעביר את הסדנה?
את סדנת הוויסקי מעבירים אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בעולם האלכוהול והוויסקי, את הסדנה ניתן להתאים לחסרי ידע בתחום, לבעלי ידע בסיסי בנושא וגם לבעלי ידע מעמיק.
איפה נערכת הסדנה?
סדנת הוויסקי נערכת בסטודיו של WINECASE בו מתקיימות מגוון רחב של סדנאות מעשירות וחווייתיות (יין, וויסקי , קוניאק ובירה). בתיאום מראש ישנה אפשרות להגיע גם למשרדים החברה/ לבתים.
כמה זמן אורכת סדנת וויסקי?
אורך הסדנה נע בין שעתיים לשעתיים וחצי .
האם הסדנה כוללת אוכל?
לאורך הסדנה יוגשו לשולחן מיני כיבודים ומאכלים המלווים את הטעימה ומתאימים לסוג הסדנא.